7 Січня 2021

Тенденції розвитку домашніх мереж на 2021 рік

 

Зі святами позаду, споживачі додали в свої будинки ще більше підключених пристроїв. Розумні помічники, розумні розетки, камери відеоспостереження та дверні дзвінки стають популярними доповненнями до нашого підключеного дому.

Це постійне збільшення кількості пристроїв, в яких більшість з нас все ще працює і навчається з дому, показало, наскільки важливий зв’язок для наших будинків. Якщо ви не вірили, що Wi-Fi і підключення до Інтернету були новим записом в ієрархії Маслоу на рівні фізіологічних потреб (наприклад, повітря і вода) до пандемії, то ви, ймовірно, вірите в це зараз.

 

Оскільки ми з нетерпінням чекаємо 2021 року і можливості повернення до допандеміческого нормального стану в другій половині року, ми як і раніше спостерігаємо значне зростання цифрових послуг, яке залишиться з нами до 2021 року і прискориться до 2022 року.

Надійність і продуктивність Wi-Fi

Споживачі тепер не задоволені тим, що просто пов’язані з поганою продуктивністю в багатьох кімнатах свого будинку. У зв’язку з тим, що пандемія перетворила всі наші кімнати в робочі та навчальні місця, ми тепер розуміємо важливість високопродуктивного Wi-Fi для кожної частини нашого будинку. З появою технології Wi-Fi 6 і її підвищенням загальної продуктивності будинку на 15-35% в порівнянні з попередніми рішеннями Wi-Fi 5 ми побачили різке зростання кількості точок доступу Wi-Fi 6 від постачальників послуг в 2021 році.

У той час, коли застарілі клієнтські пристрої переважають і не забезпечують повною мірою 4-кратне підвищення продуктивності в порівнянні з Wi-Fi 6, важливість Wi-Fi 6 як нового інструмента Wi-Fi для будинку неможливо переоцінити. Нові рішення для об’єднання декількох точок доступу Wi-Fi 6 в поєднанні з програмними рішеннями для управління Wi-Fi також стануть нормою, оскільки навіть невеликі будинки покращують продуктивність за допомогою рішень для розширення Wi-Fi.

Надійність цих рішень повинна контролюватися хмарними рішеннями та рішеннями на основі споживчих додатків, які, по можливості, самовосстанавливаются і надають як представнику служби підтримки постачальника послуг, так і споживачеві можливість вирішити проблеми, що залишилися.

Поліпшення пропускної здатності мереж до будинку

За останні 9 місяців ми спостерігали збільшення вхідного трафіку більш ніж на 50%, оскільки ми все більше працюємо, вчимося і живемо з дому. Використання відеоконференцзв’язку і загального хмарного сховища показало, як поліпшена пропускна здатність висхідного і низхідного потоків може поліпшити нашу здатність конкурувати і жити в умовах прискореної цифрової економіки.

Ми очікуємо, що в 2021 році до DOCSIS буде додана ?? додаткова ємність з більш широким використанням можливості 204 МГц, яка є в багатьох поставлених нами рішеннях. Ми також спостерігаємо посилення темпів переходу від рішень GPON 1 Гбіт / с до XGS-PON 10 Гбіт / с, щоб підготуватися до майбутніх послуг.

Постачальники послуг стають суперагрегатором домашніх послуг

Агреговані потокові сервіси

Минулого року спостерігалося зростання споживання сервісів потокового відео OTT, з обмеженим переглядом запоїв і передачею фільмів безпосередньо в потокову передачу. З появою в мережі все більшої кількості OTT-сервісів зростає потреба в об’єднанні цих сервісів і спрощення взаємодії зі споживачами. У той час як постачальники послуг на якийсь час інтегрували потокові сервіси зі своїми власними пропозиціями платного телебачення, все більша увага буде приділятися зверненням до клієнтів, які мають тільки широкосмуговий доступ, за допомогою стримерів, що надаються оператором. Цей крок прискорить перехід кабельних операторів від доставки відео на основі QAM до всіх домашніх IP-відеопослуг.

Розумні помічники

У міру того, як розумні помічники досягають точки, коли їх тепер можна додати в якості інтеграції програмного забезпечення в пристрої, ми бачимо прискорення одночасного існування кількох помічників в одному пристрої в будинку. Такі рішення, як Voice Interoperability Initiative (VII), руйнують технічні бар’єри і бар’єри для користувача інтерфейсу, дозволяючи розумному помічнику постачальника послуг працювати узгоджено з усіма комерційно доступними. Оскільки споживачі також турбуються про свою конфіденційность за допомогою розумних помічників, для вирішення цієї проблеми буде приділятися більше уваги і інновацій, що допоможе споживачам відчути себе комфортно і стимулювати подальше впровадження цифрових помічників.

IoT-сервіси

З розвитком групи Connected Home over IP (CHIP) і їх роботи ми очікуємо побачити, що ці зусилля приведуть до того, що один концентратор в будинку зможе створювати IP-з’єднання для всіх служб і додатків IoT. Це усуне деякі проблеми фрагментації і розгортання рішень для розумного будинку і спростить взаємодію з користувачем. Це також дає постачальникам послуг унікальну можливість надати функцію агрегування домашнього Інтернету речей для всіх домашніх послуг.

Нові послуги для дому

Постачальники послуг давно чекали можливості просувати нові послуги на пристрої, в які вони інвестували і розгорнули в будинках споживачів. У наступному році з’являться платформи, здатні розгортати нові сервіси з хмари, такі як Інтернет речей, безпека, інтелектуальні помічники і низька затримка, за запитом в стандартизованої і простий в розгортанні структурі. Це буде стимулювати інновації та можливості зростання доходів для постачальників послуг.

Споживання мультимедіа для всього будинку і в кожній кімнаті також нормалізується на платформах постачальників послуг, при цьому кожна кімната буде мати доступ до всіх мультимедійних продуктів, від аудіоуслуг до відеопослуг, з простими добавками пристроїв в кожну кімнату, забезпечуючи як весь будинок, так і междомний досвід .

Віртуальні візити до лікаря, телемедицина і старіння на місці – це три області, в яких спостерігається величезне зростання інвестицій в міру того, як ми рухаємося до більш цифрових і технологічних рішень для будинку, а не до поїздок до лікаря під час пандемії.

Перехід до більш надійним детермінованим сервісів з малою затримкою

В цьому році було б важко пропустити оголошення про виділення спектра 6 ГГц для неліцензійного використання. Сполучені Штати та інші країни виділяють до 1,2 ГГц діапазону частот, що відкриває 66 Гбіт / с бездротового потенціалу для використання вдома. Зі створенням Wi-Fi 6E і перших продуктів, доступних для використання цього недавно затвердженого спектра, в 2021 році ми побачимо нові продукти, які будуть використовувати цю величезну ємність спектра для безлічі додатків. Ми очікуємо, що Wi-Fi 6E стане ще більш успішним у 2022 і 2023 роках, оскільки спектр буде випущений по всьому світу і почнуть з’являтися клієнти і додатки.

З цим новим спектром 6 ГГц також вперше з’являється детермінізм продуктивності Wi-Fi, відповідний дротовому з’єднанню. До речі, для тих, хто працює в мережах DOCSIS, додавання підтримки DOCSIS з низькою затримкою узгоджується з цією новою можливістю Wi-Fi 6E для надання детермінованих послуг з низькою затримкою в ?? будинок. Ми очікуємо появи нових прикладів використання цього детермінізму з наднизькою затримкою, що приносять прибуток, від «кращих ігор із затримками без вибачень» до забезпечення базової платформи для нетерпимих до затримок додатків AR і VR. Знання вашого показника затримки у вашій мережі стане так само важливим, як і пропускна здатність від вашого постачальника послуг.


Публікацію підготували: Джо Чоу і Чарльз Чиверс
Джерело: Commscope / blog